خانه / آرایشی ارگانیک / استعلام قیمت خرید پودر لایه بردار پامیس

استعلام قیمت خرید پودر لایه بردار پامیس

برای استعلام قیمت خرید پودر لایه بردار پامیس (Exfoliating powder) شما می توانید به مجموعه فروش محصولات آرایشی ارگانیک (Organic cosmetics) مراجعه کنید. و پس از مشاهده و مقایسه محصولات کالایی را که مد نظر دارید خریداری کنید. این محصول به صورت کاملا بهداشتی و سالم تهیه و تولید شده و دارای خواص درمانی فراوانی می باشد. صادرکنندگان و تولیدکنندگان برای حفظ کیفیت محصولات خود از پاکت های مخصوصی برای بسته بندی این محصول استفاده کرده و در نهایت موفق به عرضه و فروش بهترین نوع کالا شده اند.

بهترین سفیداب

لیست بهترین پودر لایه بردار پوست صورت و بدن

با اطلاع از مشخصات محصولات پودر لایه بردار پوست صورت و بدن قطعا شما هم یکی از طرفداران و مشتریان خاص این محصول خواهید شد. این کالا در انواع و مدل های متفاوتی تولید و عرضه می شود. همین موضوع باعث شده تا رضایت مشتریان افزایش یابد. این محصولات از خواص فراوانی برخوردار بوده و شما می‌توانید با مصرف این کالا در مراقبت از پوست خود حجم زیادی از ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز پوست بدن تان را تامین کنید.

در ادامه توجه شما را به لیست بهترین لایه بردارهای موجود در بازار جلب می نمایم:

سفیداب آرایشی هاتسان

سفیداب آرایشی هاتسان

این محصول همان سفیداب سنتی است که با ترکیب و بسته بندی جدید و شیک به بازار عرضه می شود.

سفیداب آرایشی هاتسان در دو مدل تولید می شود:

  • سفیداب حاوی روغن شتر مرغ
  • سفیداب حاوی روغن کوهان شتر

نانو سفیداب بیدگلی

لایه بردار سفیدابی زغالی

از دیگر لایه بردارهای پر فروش می توان به نانو سفیداب بیدگلی اشاره نمود که در سه مدل تولید و به بازار سراسر کشور و همچنین کشورهای همسایه عرضه و ارسال می شود:

  • نانو سفیداب حاوی زغال که برای پوست های چرب مناسب است.
  • نانو سفیداب حاوی نعنا که برای پوست های معمولی مناسب است.
  • نانو سفیداب حاوی شترمرغ که برای پوست های خشک مناسب است.

پودر لایه بردار صورت و بدن پامیس

قیمت لایه بردار

 

که از محبوب ترین لایه بردارهای بازار محسوب می شود. این محصول در دو حجم تولید می شود. بسته بندی های ۲۰۰ گرمی و ساشه ای. که البته لایه بردارهای پامیس نیز برای هر سه نوع پوست محصول ارائه کرده است:

  • پودر لایه بردار پامیس حاوی زغال برای پوست های چرب
  • پودر لایه بردار پامیس حاوی دارچین برای پوست های خشک
  • پودر لایه بردار پامیس حاوی رزماری برای پوست های معمولی

مراکز عرضه و خرید پودر لایه بردار

خرید پودر لایه بردار

با مراجعه به مراکز عرضه و خرید محصولات ارگانیک آرایشی شما میتوانید محصولات درجه یک و بهداشتی را با قیمت مناسب و مقرون به صرفه خریداری کنید. این کالا با استفاده از دستگاه‌ های مجهز بسته‌ بندی و به بازار عرضه شده است. و به دلیل کیفیت بسیار زیادی که دارد توانسته جایگاه ویژه‌ ای را در بازار به خود اختصاص دهد. اگر شما قصد  خرید پودر لایه بردار را به صورت فله ای و در تناژ بالا خریداری کنید بهتر است پس از خرید این محصول را در  محلی خشک نگهداری کنید. تا بتوانید کیفیت و مرغوبیت اولیه کالا را برای مدت زمان طولانی حفظ کنید.

بهتر است قبل از خرید این محصول به نماد استاندارد و تاریخ تولید درج شده بر روی بسته بندی کالا توجه زیادی داشته باشید. و اگر محصولی فاقد این نماد بود از خرید آن خودداری کنید. چرا که ممکن است این کالا کیفیت خود را از دست داده باشد. و گزینه مناسبی برای خرید محسوب نمی شود. همچنین شما می توانید تمامی اطلاعات لازم را به صورت کاملاً تخصصی از کارشناسان فروش و مشاوران خرید دریافت کنید. و سپس با توجه به نیاز خود محصولی را که مد نظر دارید خریداری کنید.

>
مشاور و کارشناس فروش خانم باختر
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120545177
آدرس کانال: t.me/tebsa
آدرس اینستاگرام: instagram.com/tebsa.ir
پست الکترونیکی: tebsa@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

توزیع سفیداب

توزیع سفیداب ۳۵ عددی جهت ماسک صورت

توزیع سفیداب در پک های ۳۵ تایی و ۷۰ تایی به تمامی نقاط کشور امکان پذیر …

طب سا style=