خانه / آرایشی ارگانیک / بزرگترین تامین کننده لوازم آرایشی گیاهی طب سنتی

بزرگترین تامین کننده لوازم آرایشی گیاهی طب سنتی

تامین کننده لوازم آرایشی گیاهی طب سنتی افتخار دارد که انواع کرم های گیاهی، رژ لب گیاهی، پودر لایه بردار بدن، نانو سفیداب، سرمه،لیف لوفا، پودر موبر نوره و دیگر محصولات طبیعی و گیاهی را با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت تحت نظر اساتید طب سنتی تولید و آن را به سراسر کشور عرضه نماید.

لوازم آرایشی

فروشگاه اینترنتی انواع محصولات طب سنتی

در این فروشگاه محصولات طبیعی درجه یک در سه دسته ی آرایشی، بهداشتی و غذایی بر مبنای طب سنتی، با کیفیتی عالی و اثربخشی بی ‌نظیر به صورت بسته ‌بندی و همچنین به صورت عمده و جزیی عرضه می‌ شود. این محصولات به شیوه ‌های مختلف در اختیار مصرف ‌کنندگان و متقاضیان آن قرار می ‌گیرد. در ادامه به منظور آشنایی بیشتر، به معرفی چند نمونه از این محصولات می پردازیم:

کرم ضد آفتاب گیاهی با پوشانندگی عالی

توزیع ضد آفتاب

کسانی که دارای پوست های حساس، خشک و معمولی می باشند برای محافظت از پوست های خود در برابر نور آفتاب به خصوص در فصل های بهار و تابستان باید از کرم های مخصوص ضد آفتاب استفاده نمایند. این نمونه ها زمانی که از سوی تامین کننده لوازم آرایشی ارگانیک در دسترس مشتری ها قرار می گیرند خواهان زیادی دارند. زیرا این فروشنده کرم ضد آفتاب گیاهی با پوشانندگی بالا بهترین نوع این لوازم آرایشی و بهداشتی را به گونه ای در اختیار افراد خریدار قرار می دهد که فاقد مواد شیمیایی می باشند. کرم ضد آفتاب، همان کرم جوانه گندم است که در عطاری های سراسر کشور عرضه می شود.

برترین کرم دور چشم در سال ۹۹

تامین کننده لوازم آرایشی

در سال ۹۹ در مسابقات استارتاپ کشوری به میزبانی دانشگاه جامع علمی کاربردی کرمان، ایده کرم دور چشم گشنیزحائز رتبه برتر شد و به عنوان محصول برتر به سرمایه گذاران کشوری معرفی گردید.

دلایل این انتخاب را می توان در عوامل زیر جستجو نمود:

  1. مواد اولیه ارگانیک و طبیعی
  2. فرمولاسیون مناسب دور چشم
  3. تیم تولید متخصص
  4. تیم فروش مجرب
  5. عرضه مستقیم کالا

معرفی رژ لب گیاهی و طبیعی

یکی از محصولاتی که همه به ضرر وعوارض آن اذعان دارند، رژ لب می باشد. رژ لب شیمیایی دارای عوارض خطرناک می باشد. همین موضوع باعث شد تا فعالین طب سنتی به فکر تولید محصولی سالم و طبیعی باشند. از همین رو، رژ لب هایی با مواد طبیعی تولید کردند که هیچ گونه مواد شیمیایی ندارد و می تواند به تقویت لب و تغذیه آن کمک شایانی نماید.

پودر لایه بردار صورت و بدن نانو بیدگلی

لایه برداری بدن یکی از گام های اصلی جهت مراقبت از پوست به شمار می رود. این اتفاق وقتی خوشایند می شود که با محصولی ارگانیک و طبیعی صورت گیرد. لایه بردار نانو با برندهای مختلفی تولید و عرضه می شود. برندهایی چون:

  1. بیدگلی
  2. پامیس
  3. داروس
  4. هاتسان

البته کاربرد، خواص و ترکیبات آن متفاوت است.

قیمت فروش بهترین لوازم آرایشی طب سنتی

عرضه و فروش بهترین محصولات طبیعی و گیاهی به سراسر کشور سبب شده است تا متقاضیانی که از مصرف‌ کنندگان اصلی آن هستند بتوانند به آن به راحتی دسترسی پیدا کرده و آن را با کیفیتی عالی و قیمتی مناسب خریداری نمایند.

قیمت این محصولات با توجه به عوامل مختلفی مانند:

  1. مواد اولیه
  2. نوع فرمولاسیون
  3. نوسانات بازار
  4. نوع خرید
  5. میزان سفارش
  6. عوامل متعدد دیگر
    تعیین می ‌گردد و بر اساس آنها قیمت ‌گذاری می‌ شود.

جهت اطلاع از قیمت فروش انواع  محصولات می ‌توانید از طریق راه‌ های ارتباطی موجود در سایت با کارشناس فروش مربوطه تماس گرفته و قیمت آن را استعلام نمایید.

آشنایی با تامین کننده لوازم آرایشی ۱۰۰ درصد طبیعی

شرکت طب سا نه تنها تامین کننده لوازم آرایشی گیاهی به شمار می آید بلکه برای رفع نیاز غذای سالم کودکان، نیز دست به تولید و عرضه انواع غذای کودک (سرلاک ارگانیک ) زده است. این شرکت با هدف کیفیت برتر و سلامت مصرف کننده تحت نظارت اساتید طب سنتی و طب نوین، فعالیت می کند. اساتیدی که سالها تجربه و دانش خود را در تولید محصولات بی نظیر و اثر بخشی به کار گرفته اند. تلفیق طب سنتی و طب نوین در این شرکت از نکات قابل توجه می باشد. فرمولاسیون اکثر محصولات آرایشی و غذایی صد در صد طبیعی بوده و فاقد مواد شیمیایی است.

برای آشنایی با دیگر محصولات و اطلاع از قیمت آن با ما در ارتباط باشید.

>
مشاور و کارشناس فروش خانم باختر
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120545177
آدرس کانال: t.me/tebsa
آدرس اینستاگرام: instagram.com/tebsa.ir
پست الکترونیکی: tebsa@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

توزیع سفیداب

توزیع سفیداب ۳۵ عددی جهت ماسک صورت

توزیع سفیداب در پک های ۳۵ تایی و ۷۰ تایی به تمامی نقاط کشور امکان پذیر …

طب سا style=